Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Bad Breath"

Original Song Title:

"Bad"

 (MP3)
Original Performer:

Michael Jackson

Parody Song Title:

"Bad Breath"

Parody Written by:

highlight

The Lyrics

Your breath ain't right
Gonna ruin my life
Cause that sh*t stinks
And so does mine
I'm telling you
On how it kills
Gonna squirt some lime (mint)
Your screwed fo real
Come on,

Come on
Lay it on me
all night

I'm hitting you
an amount of these
So take that stuff
ah let it breathe..
I'm helping you
Just wash your mouth
by crest or aim (please brush your teeth)
so rense it out

(bridge)
Well your breath is off the hinges
and I mine is kinda too
But if you smelled that something
Just wait til I get smell you

Because it's bad, it's bad- no mo
(bad bad- really really bad)
You know that's bad, that's bad- you blow it
(bad bad - really really bad)
You know that's bad, that's bad- no mo, Don't know
(trash trash- really really trash)
And all of the trash and crap in my mouth
I can smell it once again
It's bad..

The smell is foul
You're smell is gone
It smelled like butt
but not too long
I think it's mine
Had ta smell it right
so, What the f*ck
Don't take a life
You're tart and steamed
and i'll be d@mn*d
You're blowing rolls
Inside your glands

(bridge)

(chorus)

Your breath is on the hell no
Can't take away your stench
If Your breath is really stinkin
Then won't you brush your sh*t

(chorus 4X)

it's bad

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 4.8
How Funny: 4.8
Overall Rating: 4.8

Total Votes: 4

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   1
 1
 1
 
 5   3
 3
 3
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

MrMacphisto - June 08, 2005 - Report this comment
LOL... I won't ask how Michael Jackson gets bad breath himself.

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/80s/michaeljackson111.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 837