Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Morning Commute"

Original Song Title:

"So Yesterday"

 (MP3)
Original Performer:

Hilary Duff

Parody Song Title:

"Morning Commute"

Parody Written by:

David Jensen

The Lyrics

Morning Commute

Driving down the road
(Cause I have to)
Heading off to work
(Cause I have to)
All three lanes are slow
Well that's the way it goes

But I'm gonna get real mean
With this guy ahead
(Cuz I wanna)
It looks clear to me
In front of him, He is brain dead
"Get out of my way"
"Of my way"
"Of my way"
Just

Move on over let me go cause
You are gonna make me be
So late today so late today
I honked the horn
And yelled "get out of my way"
He laughed it off
And didn't go and
Hit his brakes and made me much more
Late today so late today
I'm getting sick of doing this everyday
Each day

I'm am getting bored
(I can't help it)
I must get real tough
(Cause I have to)
I just honk my horn
Cause I have had enough
Thank you
You've made my boss mad at me
When you started to ignore me
You won't see a single tear
When I hit you in the rear

"Get out of my way"
"Of my way"
"Of my way"
Just
Move on over let me go cause
You are gonna make me be
So late today so late today
I honked the horn
And yelled "get out of the way"
He laughed it off
And didn't go and
Hit his brake and made me much more
Late today so late today
I'm getting sick of doing this everyday

Move over for me
Cause I am so tired of you
If it had been done
I would say thank you
What is your hang up
Are you brain cells dead
If I start to walk
I'd be well ahead
Will you please move on
So we can be gone
I think your light is off
Cause it isn't on

Get out of my way
Of my way
Of my way
Just

Move on over let me go cause
You are gonna make me be
So late today so late today
I honked the horn
And yelled "get out of the way"
He laughed it off
And didn't go and
Hit his brake and made me much more
Late today so late today
I'm getting sick of being
So late today so late today
I honked the horn
And yelled "get out of the way"
He laughed it off
And didn't go and
Hit his brake and made me much more
Late today so late today
I'm getting sick of doing this everyday




Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 3.0
How Funny: 3.0
Overall Rating: 3.0

Total Votes: 3

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   1
 1
 1
 
 2   0
 0
 0
 
 3   1
 0
 0
 
 4   0
 2
 2
 
 5   1
 0
 0
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

Your Worst Nightmare - March 29, 2004 - Report this comment
I loved it!!! All 5's!
Sarah - January 22, 2006 - Report this comment
I noticed there were no all 5's on the ballot, so... Yeah, it was OK. 344.
D-Boz - January 23, 2006 - Report this comment
"I think your light is off cause it isn't on" - LMAO, that line totally cranked me up! Great parody! :)

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2000s/hilaryduff8.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 553