Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "My Deceptions"

Original Song Title:

"Confessions pt.2"

 (MP3)
Original Performer:

Usher

Parody Song Title:

"My Deceptions"

Parody Written by:

Ray Black

The Lyrics

about a guy that tells his friend he slept with his girl
These are my deceptions, just when i thought i said all i could say, this b#tch on the side said she got 1 on the way.
These are my deceptions, you don't know that she DeepThr%@Ts, but I Do, I guess I gotta give you part 2 of my deceptions.
If I gonna tell it then I gotta tell it all, Damn near cried when she took her clothes off, I'm so thrown, I don't know what to do but to give you part 2 of my deceptions!

Now this gonna be the hardest thing i think i'll ever had to do
Sitting here thinking about how i'm gonna have to come out with the truth, remember that chick in the park that i told you i was sleeping with (sleeping with) it was your girl Tyra i was freakin with!
First thing that came to mine was you
Second thing, I hope the baby aint mine or I'm screwed
Third thing was me wishing that I never did what I did, but then she gave me some good H*@d, so bye bye to all that Bull $#!T

These are my deceptions, just when i thought i said all i could say, this b#tch on the side said she got 1 on the way.
These are my deceptions, you don't know that she DeepThr%@Ts, but I Do, I guess I gotta give you part 2 of my deceptions.
If I gonna tell it then I gotta tell it all, Damn near cried when she took her clothes off, I'm so thrown, I don't know what to do but to give you part 2 of my deceptions!

Now I'm feeling stupid tryna figure out, why did I let her put all my b@!!$ in her mouth, Should've known she was easy, but I just stopping thinking, contemplating, became a man and just hit that $#!T.
She was riding on my D__K, was F___ING to a pace, talking to myself ready to bust it in her face, she said it might be best if we just told him the truth, i said one word out your mouth..... I'll Kill You

These are my deceptions, just when i thought i said all i could say, this b#tch on the side said she got 1 on the way.
These are my deceptions, you don't know that she DeepThr%@Ts, but I Do, I guess I gotta give you part 2 of my deceptions.
If I gonna tell it then I gotta tell it all, Damn near cried when she took her clothes off, I'm so thrown, I don't know what to do but to give you part 2 of my deceptions!

It was real hard to tell you this, but hey Trya's a fine ...... LOL

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 5.0
How Funny: 5.0
Overall Rating: 5.0

Total Votes: 4

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   0
 0
 0
 
 5   4
 4
 4
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

K-twins - June 03, 2005 - Report this comment
WTF, You are a GENIUS, please believe me(Tyra that's a fine LOL).
===================== - October 15, 2012 - Report this comment
Twins

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2000s/usher33.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 421