Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Born to Sing Real Sappy (The American Idol Song)"

Original Song Title:

"Born to Make You Happy"

 (MP3)
Original Performer:

Britney Spears

Parody Song Title:

"Born to Sing Real Sappy (The American Idol Song)"

Parody Written by:

Chris Bodily TM

The Lyrics

Ohh Simon
Ohh yeah
Ohh yeah

I'm sitting here alone up in my room
And suddenly I hear some crap 'bout some show, that show sucks
I can't get that damn picture out my head
I flipped the finger in my hand
I really wanna know who aired that show
Kelly Clarkson's voice ain't strong
If only it's canceled tonight
I know that canc'ling would be right

Chorus:
I don't know why Simon does that crap show
They were born to sing real sappy
'Cause they're butchering songs by the band Heart
They were born to sing real sappy
End that crap forever, yessiree
That's the way our lives should be
I don't know how to live with that "Idol"
They were born to sing real sappy

I know they've been such fools since it be on
I'd rather cancel it and carry on, oh it sucks
I'm living' in a nightmare with TV
I don't want that crap on TV
I don't wanna my finger for fools
Damn, I hate that show Idol
I hope they cancel it tonight
I know that that would make it right

Chorus:
I don't know why Simon does that crap show
They were born to sing real sappy
'Cause they're butchering songs by the band Heart
They were born to sing real sappy
End that crap forever, yessiree
That's the way our lives should be
I don't know how to live with that "Idol"
They were born to sing real sappy

Oh yeah
Oh yeah

Them kids cannot sing
take over the world
I wait forever, then I will hurl
I hate just its name (I hate just its name)
Gives me a scare (It gives me a scare)
Cancel it, that's how much I care

Alright
They were born to sing real sappy
Yeah
Oh yeah

Chorus:
I don't know why Simon does that crap show
They were born to sing real sappy
'Cause they're butchering songs by the band Heart
They were born to sing real sappy
End that crap forever, yessiree
That's the way our lives should be
I don't know how to live with that "Idol"
They were born to sing real sappy


Oh no
They were born to sing real sappy
Oh yeah


End that crap forever, yessiree
That's the way our lives should be
I don't know how to live with that "Idol"
They were born to sing real sappy

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 3.7
How Funny: 3.9
Overall Rating: 3.4

Total Votes: 7

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   1
 1
 2
 
 2   1
 1
 0
 
 3   0
 0
 1
 
 4   2
 1
 1
 
 5   3
 4
 3
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

Simon - June 25, 2003 - Report this comment
This is the most pathetic piece of crap I have ever read in my life! I loved it. 5,5,5.
Simon Cowell - September 29, 2005 - Report this comment
Ugh. that was pathetic. you have no career in the parody buisness.
American Idol Judges - January 25, 2006 - Report this comment
Randy: Yo! I just wasn't feeling it, dawg. Your parodies are either really good or really bad, but that was really bad, dude. Next time don't do something so negative, man. Paula: It was too negative of a song. Focus on bodily topics, since that's what your name means. They're the things you do well on, not this stuff. Simon: That was totally pathetic. Hideous. And ghastly. With a capital G. Me: See Simon's comment.
American Idol Judges - January 25, 2006 - Report this comment
Randy: Yo! I just wasn't feeling it, dawg. Your parodies are either really good or really bad, but that was really bad, dude. Next time don't do something so negative, man. Paula: It was too negative of a song. Focus on bodily topics, since that's what your name means. They're the things you do well on, not this stuff. Simon: That was totally pathetic. Hideous. And ghastly. With a capital G. Me: See Simon's comment. Sincerely, Simon Paula Randy American Idol Judges (and Sarah!)

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/90s/britneyspears76.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 585