Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Crock Of Ages"

Original Song Title:

"Rock Of Ages"

Original Performer:

Def Leppard

Parody Song Title:

"Crock Of Ages"

Parody Written by:

Eel Deal

The Lyrics

Love and laughter to the world
Alright
I got something to say
Yeah, its better to burn out
than burn forever
All right
wow
Gonna stop the fire
C'mon!

Rise up! gather round
Knock that bull to the ground
Burn it up, lets go for broke
Watch that crap go up in smoke
No crock on!
Drive me saner, a serenade
No fire brigade, just smile-o-mania, cmon

What don't we want? What don't we want?
We don't want the fire lake
Down with the fire lake

Oh lets go, lets strike a light
Were gonna show what's dyin' right
I dont care if it takes all night
Gonna set this concept right, c'mon

What don't we want? What don't we want?
We don't want eternal pain
Down with eternal pain

The crock of ages is eternal torment
It's still rollin', Let's stop it's rollin'
The crock of ages is eternal torture
It's still rollin', Let's stop it's rollin'

God's got the goodness and the mercy.
He's not a sadist. He's not a sadist.
Say no!
Say no!
No hell hell hell

Now listen to me
We're learnin' learnin', we got no fever
We know for sure torment ain't pure
So feel it, fight bullshit, go with our flow
Gimme, gimme, gimme, gimme some truth and know

What don't we want? What don't we want?
We don't want the fire lake
Down with the fire lake

The crock of ages is eternal torment
It's still rollin', Let's stop it's rollin'
The crock of ages is eternal torture
It's still rollin', Let's stop it's rollin'

God is Love and God is glory.
He's not a sadist. He's not a sadist.
Say no!
Say no!
We're gonna burn that damn thought down, woo hoo
Down to the ground

No hell hell hell hell hell hell hell
No hell hell hell hell hell hell hell

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 3.3
How Funny: 2.3
Overall Rating: 2.7

Total Votes: 3

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   1
 1
 1
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 2
 1
 
 4   1
 0
 1
 
 5   1
 0
 0
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/80s/defleppard33.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 730