Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Something Tells Me She's A Dude"

Original Song Title:

"Something"

Original Performer:

The Beatles

Parody Song Title:

"Something Tells Me She's A Dude"

Parody Written by:

Paul Robinson

The Lyrics

Yes, I'm mangling a really beautiful song here...I'm a parody writer, that's what I do...lyrics in {brackets} at the very end are sung to the instrumental notes there.
[instrumental intro]

Something tells me she's a dude
She walks just like a guy, oh, brother
Way she shifts her weight just proves it
I think I'd best leave right now
I think she's a steer, not cow

Down there 'tween her thighs; a bone
All stiff and full of seed; a d*ck there
I think that is vile; appalls me
About to unsheathe it now
I think I will leave right now

You're asking me "How do I know?"
He's a bro', man, it shows
He's got a d*ck there and it's grown
A real bone, yeah, a hose

[instrumental break]

I swear that's a dude; it's so
Has balls that hang, it's true, and lot's of hair
Don't want that he-bitch to bone me
I don't want to see it loose
Don't want it in my caboose

[instrumentals out to end]
{Oh,no,no,no – I don't}
{Don't want that bone, no, no...}

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 5.0
How Funny: 5.0
Overall Rating: 5.0

Total Votes: 10

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   0
 0
 0
 
 5   10
 10
 10
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

Jack Wilson - November 21, 2006 - Report this comment
LOL that was awesome! Cant wait for the sewquel "Something Tells Me That This Girl Is A Dude" to "IM Into Something Good"
Adagio - November 21, 2006 - Report this comment
I really liked this one, Paul. Only one problem..I kept getting disturbing mental images...whew .....They're gone now. : D 5's, of course.
Paul Robinson - November 21, 2006 - Report this comment
Thanks, Jack! A sequel, eh? Hmmm...not sure I won't go go THERE...lol...Pat, disturbing mental images? Whatever from? lol...Thanks...
John Barry - November 21, 2006 - Report this comment
Something tells me. . .5s.
TJC - November 21, 2006 - Report this comment
At least these 5's aren't ambiguous....
Jack Wilson - November 21, 2006 - Report this comment
Oh wait, I forgot abvout my two Herman's Hermits paeodies about girly dudes... oops
alvin rhodes - November 21, 2006 - Report this comment
the contrast between your words and that lovely melody slay me
Paul Robinson - November 21, 2006 - Report this comment
Thanks JB, TLC, & alvin...Jackie - "girly dudes"...didn't our CA Governor talk about them...once...? alvin - yeah, love to do that ~ ~ ~
Jack Wilson - November 21, 2006 - Report this comment
Yes,I also believe he talked about blowing up robots. Oh yeah LOL your governor is AH-NULD.
PMS - November 21, 2006 - Report this comment
I gotta agree with alvin
Paul Robinson - November 21, 2006 - Report this comment
Thanks, PMS ~ ~ ~ Jack, oh yeah, the Governator - yup...
Jason - November 21, 2006 - Report this comment
Very well done Paul. A possible SOTM candidate. 555
Paul Robinson - November 22, 2006 - Report this comment
Jason, thanks - appreciate it. On the SOTM thing...well, that's not gonna happen because I don't do 'em anymore. Just can't commit to reading the other works due to time and access constraints. Besides, I avoid commitments of any type like the plague - ask any of my old girlfriends...lol...

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/60s/thebeatles1669.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 666