Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Sugar (Ben's Request)"

Original Song Title:

"Sugar"

Original Performer:

Maroon 5

Parody Song Title:

"Sugar (Ben's Request)"

Parody Written by:

Jonathan

The Lyrics

taking a break from my hiatus, to fulfill some requests! first off, Ben's "Sugar" parody he requested! and what better OS to use, than one actually called Sugar? and besides, I kinda like the whole '70s sound going on with it! everybody, please enjoy!
OS: https://www.youtube.com/watch?v=wl0qv9_rzaA
I'm thirsting, baby, drink something down
I need some bubbly, bubbly
I need it now
when they're without it
taste kinda weak
and so, I'm trying buying
something real sweet

I don't want a Diet 7Up
I just wanna buy a 7Up
I don't care how high a price I pay, ooh, baby
none in store, so, I hop in the car
understand they have coke at the bar
and I gotta get one little taste

Some Sugar
yes, please
don't you force those diet drinks on me
some root beer's what I need
and I'd love a Hershey's Symphony
yeah, you tell me "your eatin'
habits ain't right"
need a little sweetness in my life
Some Sugar
yes, please
don't you force those diet drinks on me

some Reese's Pieces
please pick them up?
while you are walking, shopping
please get me some
if you forget them
I'll go to the store
watch register ring, and sing
as I buy more

I don't want a Diet 7Up
I just wanna buy a 7Up
I don't care how high a price I pay, ooh, baby
none in store, so, I hop in the car
understand they have coke at the bar
and I gotta get one little taste

Some Sugar
yes, please
don't you force those diet drinks on me
some root beer's what I need
and I'd love a Hershey's Symphony
yeah, you tell me "your eatin'
habits ain't right"
need a little sweetness in my life
Some Sugar (Sugar)
yes, please (yes, please)
don't you force those diet drinks on me

I want that red velvet
cake-flavored ice cream, sweet
don't tell me not to touch it
'cause fruit won't work for me
I've gotta make some flan
warning: you're gonna pay
don't dare even try to take my precious sugar away

I don't want the aftertaste
real sugar coke's what I crave
don't give me that diet bit
no sugar in
tastes like...

Sugar
yes, please (please)
don't you force those diet drinks on me (nutrasweet?)
some root beer's (some root beer's) what I need (what I need)
and I'd love a Hershey's Symphony
so baby, don't you go and tell me
I should eat light
need a little sweetness in my life
Some Sugar (Sugar)
yes, please (yes, please)
don't you force those diet drinks on me

Sugar
yes, please
don't you force those diet drinks on me
some root beer's what I need
and I'd love a Hershey's Symphony
sure, sure, sure, sure you can tell me
I should drink light
but that new coke stuff does not taste right

Some Sugar (Sugar)
yes, please (yes, please)
don't you force those diet drinks on me
(nutrasweet? it ain't neat)
thanks for reading!

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 5.0
How Funny: 5.0
Overall Rating: 5.0

Total Votes: 12

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   0
 0
 0
 
 5   12
 12
 12
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

Rob Arndt - January 26, 2018 - Report this comment
Sweet! 555!
Jonathan - January 26, 2018 - Report this comment
^ Thank You! now, regarding my upcoming requests, would you still like me to do "The Schumer Shutdown" despite the issue being resolved?
Ben - January 26, 2018 - Report this comment
Simply wonderful! Jonathan, you rock! Lots of 5s! Can you do a parody about squirrels next? They have taken over my yard and my cat is too fat and lazy to do anything about it!
Rob Arndt - January 26, 2018 - Report this comment
Whatever you decide, Jon. Btw, my T.J. Hooker parody was missing today. Had to resubmit it for Monday! Don't know if you liked that show or not, but my brother and I are doing '80s series right now on the weekend get togethers. We finished "Dynasty" and are on "T.J. Hooker" both of which featured Heather Locklear! She's in rehab now for the 8th time.
Jonathan - January 26, 2018 - Report this comment
Ben - thank you very much! and certainly, I'll put a parody about squirrels on my to-do list! may even incorporate the lazy cat thing, if you don't mind. thanks for the suggestion!
Rob - I may or may not go ahead with that "Schumer Shutdown" one. as I've said before, The Final Countdown is likely my all-time favorite song! It'd be a thrill to parody it! besides, it may be old news by that point, but better old news, than fake news! Amiright? also, I don't believe I've seen "T.J. Hooker," but was your parody particularly "nasty?" if so, you may have to edit/censor some content. that's happened to me, before.

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2010s/maroon522.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 109