Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Jester Anthem"

Original Song Title:

"Drop It Like It's Hot"

Original Performer:

Snoop Doggy Dogg

Parody Song Title:

"Jester Anthem"

Parody Written by:

The Jester

The Lyrics

Just kind of joking around with a friend of mine a while ago and realized I could annoy the crap out of him by quoting rap lyrics. So I decided I'd just start messing with the song, so it was about us... and then make him listen to the whole rap! Ain't no thang but a chicken wang. or something.
Drop It Like It's Hot (featuring Maestro)

by The Jester (AKA: Rhymin' Dog Dog, OG!)

Poooooooooooooooooooooooop

Poooooooooooooooooooooooop

Chorus:
When The Jesta's in the crib ma,
Drop it like it's hot (3)
When the girlies try to get at cha
Pimp it like it's hot (3)
And if da Maestro get an attitude
Pop it like it's hot (3)
My brain's about to crack and I got big sack
and I'm pourin' out the Jack, cuz it's time to jus' relax

(Maestro)
(Verse1)
Imma smart guy wit some nice dreams
see my nice art? I like ice cream
eligible bachelor, I also like goats
and I'm whiter then what's spillin down your throat :)
I'm the phantom, on exterior, straight up erratic
the interior like a robot, brain's systematic
i can turn you on like a light in the attic
cheat on ya man, ma, thats how you, um, kizzzzatic...
killa wit the beat, shot tha Jesta in da street with the steel to make him feel
like dog meal in the heat
so dont try to run up on my ear, talkin all that raspy stuff
tryin to ask me stuff
all my wiggas know I'm too much of a wuss to cuss
but, still think about it
take a second
matter fact, you should take 4, B!
and think before you ask me if I want some more tea!

Chorus:
When The Jesta's in the crib ma
Drop it like it's hot (3)
When the girlies try to get at cha
Pimp it like it's hot (3)
And if da Maestro get an attitude
Pop it like it's hot (3)
My brain's about to crack, I got hair on my back
and I'm pourin' out the Jack, cuz it's time to jus' relax

(Jesta)
(Verse 2)
Im da Jesta, but y'all knew that
the damned Main Man, yeah i had to do that
i keep my Jesterites chillin' on my web site
I need a cigarette, tryin' to find my f'n light...
I hate to say it, but I think Nathan's gay
He eats so much meat, you'd think it was a buffet
Ha, yup! I kid, yup! He's cool with me.
jus' a-talks about romance in his mother*bleep* diary
me, i can't take, I break it and then I fake it
see i realize the way to make the girls get naked
so bring all your friends, all of ya'll Jesterites
we got a world premiere, right here now get live
so keep it freaky styley, keep it on the smiley
ain't no place for the wusses and the whinies
act silly, shout "BLIMEY!" always keep it shiny,
or, brother, I might have to get medieval on your hiney

Chorus:
When The Jesta's in the crib ma
Drop it like it's hot (3)
When the girlies try to get at cha
Pimp it like it's hot (3)
And if da the Maestro get an attitude
Pop it like it's hot (3)
My brain's about to crack and I'm pickin' up the slack
and I'm pourin' out the Jack, cuz it's time to jus' relax

(Jesta)
(Verse 3)
Imma bad dude
I'm-a kinda rude
drive beat up cars,
wear beat up shoes
comin' from the streets
straight from Little Detroit
(Maestro): He's the Main Man!
yeah, shut up, boy.

I'm like-a Charlie Sheen, or like-a Ben Vereen
I got more rhymes than a... lima bean?
oh you think i'm funny? oh you wanna joke back?
go toe to toe with the Jesta? now, wigga stop that..
Drank too much booze, now I'm on the move
I'm still rantin',
gonna pass out pretty soon
but girlies say I'm sweet
still they wanna kiss me
and must I remind you, they're only here twist me?
pistol whip me, mindsplit me and flip me,
my life playin' like a *bleep* comic tragedy
but, wigga, hang around, cuz I'm still down to please
baby, have a heapin' of my hospitality

Chorus:
When The Jesta's in the crib ma
Drop it like it's hot (3)
When the girlies try to get at cha
Pimp it like it's hot (3)
And if da Maestro get an attitude
Pop it like it's hot (3)
My brain is pretty whacked, just say no to crack
and keep pourin' out the Jack, cuz it's time to jus' relax

Pooooooooooooooooooooooop

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 4.2
How Funny: 3.8
Overall Rating: 4.0

Total Votes: 4

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   1
 2
 2
 
 4   1
 1
 0
 
 5   2
 1
 2
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

Michael Pacholek - February 13, 2005 - Report this comment
You have to learn to pace this song... Jester! (Just kidding, but the joke was too good to resist.)

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2000s/snoopdoggydogg0.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 1078