Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "60 Something Or Other"

Original Song Title:

"30 Something"

Original Performer:

Jay Z

Parody Song Title:

"60 Something Or Other"

Parody Written by:

Andre Smith Jr

The Lyrics

When Jay Z releases his final album.."The Prescription Album" this will be unofficially one of his tracks....
You ain't got enough epsom salt in your tub to f*ck wit Ol' H.O.
International, Uh
Show young boys how to do this thing
The gerification of Jay Zeezy...
Check me out..

60's the new 50, nigga, Still got moves
Uh
Better back, softer shoes
Uh
Medicaid card now, got a hundred pills
That by the song's end I'll prolly get a nap in
I know everything you gonna go through
I did all that by the age of 51
By 52 I switched over to Campbell soups
I guess you could say my living just begun
I'm old enough to know the right insurance to buy
Old enough to worry bout gettin qualified
I go 6 times a day, but when I do you see me
And I don't even have to hide when I do it
I got the bright watch, to cover liver spots
Don't drink no more, so sold the nightspot
I had the right stock, but the bubble popped
I was like "f*ck"
This is elder abuse, call Matlock
I might just be getting riper
You young boys ain't ready fa real
60's the new 50, nigga, still got moves

My skin sags now, not giving a f*ck
Baby boy, cause I'm all old now
I used to cruise the mall for a chick, now I be where the seniors sit
Baby boy, cause I'm all old now
I used to play the block like that, (like dat)
I used to carry knots like that, (like dat)
Now I got Discount cards, lower prices and such
Baby boy, cause I'm all old now
Ha....

60's the new 50, nigga, got moves still
These young boys is like accidents fa real
Uh
False alarms
Uh
The next Don?
Nah, he had it
Over after this one
Hov still here
Yeah
Still here like pampers
Gotta stop playin wit children, yeah
I was a bully with bucks
Don't let the soft leather shoes fool you young'n
My cane match the tux
Ha, now Im past, now I'm sold, no guns but my gums on me
Got some sun on me, gotta get to shade to calmly
And I'll be somewhere with soft lights on me
Listening to R&B
When we get the call he's no longer with us, ball like I did sinnners
You lil f*cks fall back for real
60's the new 50, nigga, still got moves fa real

My skin sags now, not giving a f*ck
Baby boy, cause I'm all old now
I used to cruise the mall for a chick, now I be where the seniors sit
Baby boy, cause I'm all old now
I used to play the block like that, (like dat)
I used to carry knots like that, (like dat)
Now I got Discount cards, lower prices and such
Baby boy, cause I'm all old now
Ha....

Y'all roll blunts, Stopped smoking all day
Y'all young'ns chase, closer to the Patron and Saints
I like South Beach, but I pray with the Saints in Tropez
Y'all drink Dom, but I can't no more
Hey
Ya chick shop at the mall
Me and my chick got a dual from Scooter Store
Come back with nick nacks
Ya chick like, what kind of soap is that
I'm from the era where, bingo is the shit
You from the era where bingo ain't shit
I'm afraid of the future why?
Coz the past is already what I did, soon a goodbye
Y'all go to parties to ice grill
I go to parties wit girls still wit grills
Young boys gotta chill
60's the new 50, nigga, got moves fa real

My skin sags now, not giving a f*ck
Baby boy, cause I'm all old now
I used to cruise the mall for a chick, now I be where the seniors sit
Baby boy, cause I'm all old now
I used to play the block like that, (like dat)
I used to carry knots like that, (like dat)
Now I got Discount cards, lower prices and such
Baby boy, cause I'm all old now
Ha...
http://www.nobodysmiling.com/forum/showthread.php?t=105554

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 2.0
How Funny: 4.0
Overall Rating: 3.0

Total Votes: 1

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   1
 0
 0
 
 3   0
 0
 1
 
 4   0
 1
 0
 
 5   0
 0
 0
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2000s/jayz17.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 916