Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "Don Juan: Seduction God"

Original Song Title:

"Everybody To The Limit"

Original Performer:

Homestarrunner.com

Parody Song Title:

"Don Juan: Seduction God"

The Lyrics

Sing along, with a similar accent. http://www.homestarrunner.com/fhqwhgads.html
Don... Juan... seduction god.

I am Don Juan, unhookin' bras.
I am Don Juan, unhookin' bras.
I get lucky with the women.
Yeah, my mojo isn't dimmin'.
Feeling haughty cuz they want me in hoardes.

I am Don Juan, I'm good with broads.
I am Don Juan, I'm good with broads.
At a party, when I'm swimming,
Like that, soon I'm on linen,
Getting naughty with a couple of whores.

Don Juan's a looker, y'all.
I see you gawking me...
Soon it's daylight, yessiree!

Cuz I'm Don Juan, I am adored
Oh yeah, Don Juan, I am adored.
When my loving days are finished,
My suite will feel diminished.
And my floppy one will never get hard.

Girls say "Who's that? Is it Don Juan?"
They say "Ooh yeah, that guy's Don Juan!"
Soon they're all "Ahh, ahh ahhhh ahhhhhh!"
Oh, who else could make chicks have so much fun?

I think no-one exists,
With a hobby as a seduction god.
Ask all the hos which guy takes the cake,
They'll say it is my heavenly bod!

I am Don Juan: seduction god.
I am Don Juan: seduction god.
The women love my gimmick,
I aint had one bad critic!
Have my body, Don Juan shares it will all!

Don... seduction god.
I'm just making some love with girls, ya know.
A man everybody's just showers with glory, it's true.
Cuz I'm so smooth.

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 5.0
How Funny: 5.0
Overall Rating: 5.0

Total Votes: 4

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   0
 0
 0
 
 5   4
 4
 4
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

Adagio - November 01, 2005 - Report this comment
What a coincidence! The next book I wanted to get was "Don Juan" by Lord Byron. Good parody! (Unusual OS to go with it....lol) 5's
Stephen aka Step-chan - November 01, 2005 - Report this comment
Cool, 555. =)
Cat - November 01, 2005 - Report this comment
Ahahahahaha!!! I love Homestar Runner, but I've never seen a parody of it. This is great! Nice how you replaced "fhqwhgads" with "unhookin' bras" and "seduction god." =)
Luke Brattoni - November 01, 2005 - Report this comment
Thanks, Adagio (was it REALLY coincidence? Hmmm?) Step-Chan and Cat (glad you picked up on them!)

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2000s/homestarrunnercom0.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 535