Making fun of music, one song at a time. Since the year 2000.
Check out the two amIright misheard lyrics books including one book devoted to misheard lyrics of the 1980s.
(Toggle Right Side Navigation)

Song Parodies -> "This Is The Shit (The Hatred Song)"

Original Song Title:

"This Is The Life"

Original Performer:

Hannah Montana

Parody Song Title:

"This Is The Shit (The Hatred Song)"

Parody Written by:

Abby Star

The Lyrics

Hate the world,
Hate it, hate it,
That's what I'm thinking now
All my hatred rests with me
And it's totally bringing me down
Yeah, I'm hating how it feels right now...

This is the shit!
Hold onto it!
It's like a bad dream
If you get what I mean!
You'll never know why I hate it
I just think it's so shit...
This is the shit!

Hating a whole new scene
And I'm in with the emo crowd
Trapped inside those four walls
And I'm really scared of clowns!
Yeah, I'm hating how it feels right now...

This is the shit!
Hold onto it!
It's like a bad dream
If you see what I mean!
You'll never know why I hate it
I just think it's so shit...
This is the shit!
No Good Deed<<<< got a problem with my lyrics? TAKE THEM TO ME!

Your Vote & Comment Counts

The parody authors spend a lot of time writing parodies for the website and they appreciate feedback in the form of votes and comments. Please take some time to leave a comment below about this parody.

Place Your Vote

 LittleLots
Matches Pace of
Original Song: 
How Funny: 
Overall Score: 



In order for your vote to count, you need to hit the 'Place Your Vote' button.
 

Voting Results

 
Pacing: 4.6
How Funny: 4.6
Overall Rating: 4.6

Total Votes: 7

Voting Breakdown

The following represent how many people voted for each category.

    Pacing How Funny Overall Rating
 1   0
 0
 0
 
 2   0
 0
 0
 
 3   0
 0
 0
 
 4   3
 3
 3
 
 5   4
 4
 4
 

User Comments

Comments are subject to review, and can be removed by the administration of the site at any time and for any reason.

RITA IS COOL - June 04, 2008 - Report this comment
This song is amazing Abby Star! See you at school
Cheese-Is-Good - June 04, 2008 - Report this comment
YAY ABBY STAR! :D :D
Monkeys-and-people-united - June 10, 2008 - Report this comment
This is a fantastic song, very imaginative. I love it. See you at school.
xx-ROSE-xx - June 12, 2008 - Report this comment
This song is really funny! :P
Emm4Col - July 20, 2008 - Report this comment
v funny, luvin dis
ilovejobro - August 07, 2008 - Report this comment
Heyy abby luv ur song even tho its kinda makin fun of miley cyrus! i luv miley but this song is sooooooo funny! - leah xxx

The author of the parody has authorized comments, and wants YOUR feedback.

Link To This Page

The address of this page is: http://www.amiright.com/parody/2000s/hannahmontana5.shtml For help, see the examples of how to link to this page.

This is view # 816